Kattskrället mitt

Hej bloggen, längesen nu. Känns som att suget för att blogga blir större nu när skolan börjar och man kommer in i rutinerna mer. 
Idag va jag i skolan ett par timmar innan vi hämtade min älskade pluttkatt som har skadat ena tassen och öronen hos veterinären. Nu går han runt här hemma med en tratt runt huvet och det kan jag lova att det kommer inte bli lätt att hålla kvar den men han vänjer väl sig. Sen somna man på soffan, 3 timmar. Kommer man inte kunna sova ikväll då. Det där är hur konstigt som helst, under sommarlovet kunde jag sova typ 5 timmar på en natt och ändå va pigg hela dagen. Nu sover jag 7-8 timmar vilket är så mycket man borde sova. Ändå är jag trött när jag kommer hem från skolan. Fattar ej.
Har skaffat ny frippa sen sist också, vad tycks? Ser att du har gjort om också, fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0